زمان جاری : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 6:27 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 27
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 14
عضویت: 19 /6 /1392
محل زندگی: tabriz
شناسه یاهو: fcatbriz@yaho.com


اسم شما چه رنگي است؟!!!!!!!!


اسم شما رنگ دارد، آن*را بشناسيد و به موفقيت برسيد
اسم شما چه رنگي است؟ چي؟ مگر اسم*ها هم رنگ دارند؟ پس چي كه دارند! تازه اگر شما بدانيد اسم*تان چه رنگي است شايد خيلي از مشكلات*تان در زندگي حل شود. چي؟ باور نمي*كنيد؟ پس اين مطلب را تا انتها بخوانيد و متوجه شويد كه اسم*تان رنگ دارد و شناسايي اين رنگ خيلي در موفقيت شما موثر است. روان*شناسان مي*گويند؛ همه ما به نحوی تحت*تاثیر رنگ*ها هستیم و به عبارت دیگر (خود) واقعی*مان را با این رنگ*ها نشان می*دهیم. برای اسم هر فرد رنگ مخصوصی وجود دارد. كه می*تواند بر زندگی او تاثیر بگذارد. جالب است نه؟! این*كه شما بدانید برای اسم*تان رنگ مخصوصی وجود دارد و می*توانید راز شخصیتی خود را از لابه*لای آن دریابید! باید بسیار جالب و هیجان*انگیز باشد. پس به موارد زیر به ترتیب ذكر شده كاملا توجه كنید:


رنگ*های هماهنگ با ارقام و حروف عبارتند از:

قرمز: ۱ ش ج س الف
نارنجی:* ***۲ ت ث ك ب
زرد: ۳ ی ل ص ض
سبز: *۴ و م د ژ
آبی: ۵ چ ن ط ظ
نیلی: ۶ ح خ ف
بنفش: ۷ ع پ غ
صورتی: ۸ ز ق ه
طلایی: ۹ ر ذ گ

برای این*كه با چگونگی موضوع آشنا شوید یك مثال می*آوریم. به اين شكل كه اسم و فامیل خود را روی برگه كاغذی می*نویسید و براساس حروف و اعداد ذكر شده برای هركدام، به رنگ مربوطه دست پیدا می*كنید.

مثال: از اسم خودم مثال مي*آورم. مثلا من «سياووش ابدي» هستم. حالا ببينيم سياوش ابدي، چه رنگي است.
س1 ی3 الف1 و4 ش1 الف1 ب2 د4 ی3

سپس اعداد را با هم جمع می*كنیم:

20=1+3+1+4+1+1+2+4+3

باز هم 2 عدد را با هم جمع می*كنیم:

2=0+2 عدد 2 مربوط به رنگ نارنجي است.

شما هم با اين روش رنگ اسم خودتان را پيدا كنيد و حالا با خواندن مشخصات آن رنگ خودتان را بهتر بشناسيد. راستي، شما مي*توانيد اين كار را با اسم كساني كه براي*تان مهم هستند هم انجام دهيد و به نتايج هيجان*انگيزي(!) دست پيدا كنيد.


صورتی
قدرت جسمی بالایی داريد به خاطر اراده بالایی كه دارید، می*توانید رویاهای*تان را به راحتی به واقعیت تبدیل كنید. با مسئولیت*ها به راحتی كنار می*آیید و می*توانید دیگران را در حل مشكلات*شان راهنمایی كنید. از نظر عاطفی، فردی قوی و عمیق هستید. صمیمیت بیش از اندازه با دیگران سخت است.


نارنجی

شوخ*طبعی و بذله*گویی به*خصوصی را كه به ارث برده*اید، باعث شده محبوب دیگران باشید. دیگران از بودن با شما لذت برده و انرژی مثبت می*گیرند. سعی می*كنید همیشه لیوان را از نیمه پر آن ببینید و با بذله*گویی خاص خود، محیط را برای انجام كاری مثبت فراهم سازید. آماده كمك به دیگران هستید. رنگین*كمان زندگی*تان را دوست دارید تا زندگی را برای دیگران نیز زیباتر كنيد.

آبی

به احتمال قوی دیگران شما را شخصی بدون تعارف و غیر تشریفاتی می*دانند و شاید هم به همین دلیل برای*شان جالب هستید. آزادی برای*تان ارزش زیادی دارد و هرگز نمی*توانید در محیطی كار كنید كه به شما تحكم شود یا زیر نظر قرار دارید. اعتقاد زیادی به حقیقت دارید و برای همین زندگی با تمام مشكلات و سختی*هایش برای شما ارزشی فوق*العاده دارد.

بنفش

عاشق كندوكاو و جست*وجو در عمق هر پدیده هستید و شاید هم به همین دلیل عشق به علوم ماوراءالطبیعه در شما به حد كافی رشد كرده است. این باعث شده به رشته*هایی چون فلسفه روی آورید هیچ*اتفاقی را به راحتی قبول نمی*كنید. مگر آن*كه خودتان آن*را شخصا تجربه كرده باشید. برای حل مشكلات نیز راه حل را درون خود می*جویید. عاشق تنهایی هستید و هماهنگ*شدن با دیگران كمی برای*تان مشكل است.

قرمز

بسیار جاه*طلب بوده و گاهی برای رسیدن به اهداف خود ممكن است از دیگران هم مایه بگذارید. قرمز رنگ حیات و جسارت است. همیشه تلاش دارید كه آشكارا به فعالیت بپردازید و مورد توجه قرار بگیرید. بسیار خونگرم هستید و به سادگی عصبي می*شوید. ممكن است در اوج شادی نیز ناگهان و با كوچك*ترین بهانه*ای اخم*های*تان درهم رفته و به لاك خود فرو بروید. باید سعی كنید كه از انرژی فوق*العاده*تان در جهت مثبت استفاده كنید.

زرد

بسیار تیزهوش هستید. شخصیتی بسیار خوش*بین و فعال دارید. هرگز در ابراز آنچه می*خواهید بر زبان بیاورید، كم نمی*آورید. به دليل زنده*دلی ابتكار و مستعد بودن*تان در برقراری ارتباطی خوب با دیگران همیشه دوروبرتان پر از دوستان مختلف خواهد بود. با وجودی كه روحیه بسیار شادی دارید هرگز احساس رضایت نخواهید كرد، مگر این*كه شادی*های*تان را با دیگران تقسیم كنید. تنها ایرادی كه ممكن است داشته باشید قدرت تخیل و تجسم بیش از اندازه*تان است كه گاهی شما را در خود غرق می*كند! اگر نتوانید انرژی و توان*تان را در مسیر درستی هدایت كنید درآخر خواهید دید، بیشتر كارهایی كه با هدفی مشخص شروع كرده*اید ناتمام مانده*اند.

نیلی

زندگی شما بیشتر به زندگی عارفان شباهت دارد. با عشق و علاقه*ای كه به پاكی و زیبایی*های دنیا دارید می*توانید توان و شادی فوق*العاده*ای به افراد افسرده ببخشید. علاوه*بر روحیه و شخصیت نوع*دوست و انسان*پروری كه دارید از یك حس*ششم بسیار قوی برخوردارید كه از این طریق نیز می*توانید به راحتی از مشكلات مردم با خبر شوید.

سبز

برای شما خیلی مهم است كه برنامه روزانه داشته باشید. نظم و انضباط برای*تان اهمیت زیادی دارد. به*ندرت ممكن است زندگی*تان آشفته و بی*هدف باشد. دیگران اغلب برای گرفتن راهنمایی*های جدی نزد شما می*آیند. برای حل مشكلات دیگران به*شدت حرص می*خورید. تكامل شخصیتی برای*تان بسیار حائز اهمیت است و برای وسعت*بخشیدن به دانش خود، هرگز از آموختن دست برنمی*دارید. ترجیح می*دهید به*جای از شاخه*ای به شاخه دیگر پریدن، روی هدف ثابتی به فعالیت بپردازید.


طلایی

در هر چیزی فقط حد بالای آن می*تواند رضایت خاطر شما را برآورده كند. از طرف دیگر رفتار و كلام*تان چنان زيبايي دارد كه به*ندرت ممكن است كسی با شما آشنا شود ولی شیفته*تان نشود. دانش و آگاهی شما نسبت به زندگی غیرقابل توصیف است. به هرچیزی با خوش*بینی زیاد نگاه می*كنید. می*توانید معلم خوبی باشید و تمام تجربیات*تان را به دیگران نیز انتقال دهید. شرایط منفی را می*توانید به بهترین موقعیت*ها تبدیل كنید.


چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 12:14
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :