زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 4:04 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 14
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 14
عضویت: 19 /6 /1392
محل زندگی: tabriz
شناسه یاهو: fcatbriz@yaho.com


چقدر شاد هستيد؟
آیا به نظر خودتان جزو افراد شاد هستید یا فکر می*کنید که مسئولیت*های سنگین زندگی اجازه شادبودن را به شما نمی*دهد؟ سایت تکناز : بهتر است که به جای فکرکردن به جواب این سوال آزمون زیر را انجام بدهید تا متوجه بشوید که سطح شادی*تان چقدر است... شما می*توانید برای هر سوال، 6 نوع پاسخ متفاوت داشته باشید و در نهایت با جمع*کردن امتیازهایی که کسب كرده*اید جواب آزمون را در مورد خودتان تفسیر کنید:

و اما سـوال هـا :

1. چقدر فکر می*کنید که برای خودتان و دیگران مهم هستید؟

2. چقدر احساس باارزش بودن دارید؟

3. چقدر احساسات خوب و امیدوارکننده دارید؟

4. چقدر احساس می*کنید که کارها بدون شما انجام نمی*شوند؟

5. چقدر در زندگی*تان به دنبال اهداف خاص و دست*یافتنی هستید؟

6. چقدر فکر می*کنید که آدم قابل*احترامی هستید؟

7. چقدر فکر می*کنید امکان رسیدن به اهدافتان در زندگی زیاد است؟

8. چقدر فکر می*کنید که قدرت تفکر شما روی بهبود زندگی*تان تاثیر دارد؟

9. چقدر فکر می*کنید که خودتان را دوست دارید؟

و حالا امتیازهـا :

اصلا برایم اهمیتی ندارد:0 امتیاز
هرگز: 1 امتیاز
گاهی اوقات:3 امتیاز
معمولا:4 امتیاز
بیشتر اوقات:5 امتیاز
همیشه:6 امتیاز


تـفسیـر آزمـون :

امتیاز 0 تا 6:واقعا چرا اینقدر ناراحت و ناامید هستید؟! بهتر است که خیلی زود به یک مشاور روان*شناس مراجعه کنید و از همین فردا هم سبک زندگی*تان را تغییر دهید. زندگی شما به تزریق شادی واقعی و فوری نیاز دارد!

امتیاز 7 تا 13:شما به*طور وحشتناکی از یأس و نارضایتی از زندگی رنج می*برید و این موضوع اصلا برای سلامت روان*تان خوب نیست. شما با این سطح از ناامیدی در زندگی*تان به مشکل بر خواهید خورد!

امتیاز 14 تا 21:شما دوست دارید که آدم شادی باشید اما این سطح رضایت از خود و زندگی*تان نمی*تواند باعث غرور و سربلندی شما و نشان*دهنده شادبودنتان در زندگی باشد. برخی از مسایلی که باعث دور شدن شما از شادی شده*اند، بسیار پیش پا افتاده و قابل حل هستند بنابراین از همین امروز این مسایل را شناسایی كنید و موانع رسیدن به شادی*تان را کنار بزنید. به یاد داشته باشید که گذشتن از خطای دیگران، نگاه*کردن به زندگی زیردستان، قانع بودن به داشته*ها در زندگی و روزی یکی دو ساعت صحبت*کردن با همسر یا پدر و مادر می*تواند سطح شادی شما را در زندگی*تان به مراتب بالاتر از چیزی که هست ببرد.

امتیاز 22 تا 31:بیشتر افراد جوامع مختلف در این سطح از شادی و رضایت در زندگی*شان هستند به دلیل اینکه معمولا ما آدم*ها در زندگی*مان گیج و سردرگم هستیم و نمی*توانیم به راحتی تصمیم بگیریم که کدام راه به صلاحمان است و در نهایت باعث رضایت*مان می*شود. انسان*هایی که در این سطح از رضایت قرار دارند، معمولا از نوعی ترس برای تصمیم*گیری و انجام دادن کارهایشان رنج می*برند و همین ترس، اجازه شاد بودن را به آنها نمی*دهد. افراد این گروه، معمولا از عوض کردن خانه یا حتی خودروی خود هم می*ترسند مبادا با فروش آنها، دیگر خانه یا خودروی مناسبی پیدا نكنند! بنابراین اگر شما می*خواهید که یک سر و گردن از نظر رضایت درونی و رسیدن به موفقیت*های مورد نظرتان در زندگی نسبت به دیگران بالاتر باشید، بهتر است که کمی به خودتان بیایید و از همین امروز، از پیله ترستان بیرون بیایید و قدرت ریسك*پذیری*تان را بالا ببرید تا به شادی و رضایت بیشتری در طول زندگی*تان برسید!

امتیاز 32 تا 41: شما معمولا آدم شادی هستید اما گاهی هم از دست زمین و زمان شکایت دارید. بهتر است همیشه این نکته را به خاطر بسپارید که زندگی، بالا و پایین دارد و اگر بتوانید کمی خودتان را با شرایط زمانه، بیشتر وفق بدهید. حتما همیشه آدم شادی خواهید بود و این شادی باعث رسیدن شما به اهداف بزرگ*تان در زندگی هم خواهد شد.

امتیاز 42 تا 48: شما بیشتر وقت*ها، آدم خیلی شادی هستید و دیگران هم به خاطر همین روحیه شادتان، شما را دوست دارند و همیشه دور و برتان هستند. اما گاهی اوقات کار خیلی زیاد باعث خستگی و از کوره*دررفتن شما می*شود. بنابراین باید خیلی مراقب باشید که این از کوره*دررفتن*ها روحیه شادتان را تحت*تاثیر قرار ندهد و اطرافیانتان را از شما نرنجاند. بهتر است که وقتی خسته هستید،* به جای بودن در جمع خانواده یا دوستان، به پارک بروید و کمی قدم بزنید یا حتی یک ساعت بخوابید!

امتیاز 49 تا 54:به شما تبریک می*گوییم. شما جزو شادترین افراد روی کره زمین هستید که هیچ چیزی نمی*تواند شادی و خوشی شما را خراب کند یا آن را تحت*تاثیر قرار بدهد. شما اعتمادبه*نفس بالایی دارید و باید از این بابت به خودتان ببالید! بودنتان در جمع*های دوستانه یا خانوادگی به معنای قرارداشتن یک بمب خنده در میان آنهاست و به همین خاطر هم دیگران از صمیم قلب عاشق شما و روحیه شادتان هستند.

چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 12:10
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :